آدرس:

تهران، خیابان آزادی، انتهای خیابان اسکندری شمالی، شماره 144

تلفن تماس:

حمل نقل هوایی داخلی راه آسمان آبی

حمل نقل هوایی داخلی راه آسمان آبی

به خوبی از این نکته آگاهی دارید که امروزه همه‌ی ما سعی می کنیم سریع ترین روش را برای انجام کارهای خود انتخاب کنیم و این موضوع می ‌تواند روی ارسال محصولات و مرسوله نیز تأثیرگذار باشد، چرا که در بسیاری از مواقع ما قصد داریم بسته یا محصول مورد نظر خود را در سریعترین زمان ممکن به مقصد برسانیم و در چنین موقعیتی ممکن است استفاده از راه هایی همچون ارسال پست به صورت زمینی کمی دشوار و وقت گیر باشد. در چنین زمانی پیشنهاد ما استفاده از حمل و نقل هوایی داخلی است که البته برای آن نیز باید به یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده که بتواند از هر لحاظ به شما خدمات لازم را ارائه بدهد مراجعه کنید.

در ادامه قصد داریم برای شما در رابطه با حمل و نقل هوایی داخلی راه آسمان آبی مواردی را بیان کنیم که به خوبی با روند کاری این شرکت آشنایی لازم را به دست آورید، دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مزیت های حمل و نقل هوایی:

استفاده از هواپیما جهت حمل و نقل هوایی از مزیت بسیار خاص و قابل توجهی برخوردار می باشد که با در نظر گرفتن این موضوع آن را می‌توان در اولویت خود قرار داد. برخی از این مزیت های ویژه عبارتند از:

مسیری امن: می توان گفت یکی از بهترین و مهمترین مزیت حمل و نقل هوایی داشتن یک مسیر امن می باشد و تنها موردی که ممکن است در طول مسیر هواپیما را به چالش بکشد شرایط بد جوی است که البته این مورد نیز امروزه با وجود کارشناسان آب و هوایی و سیستم های پیشرفته ای که در اختیار دارند قابل پیش بینی است.

سریعترین مسیر: یکی دیگر از ویژگی بسیار فوق‌العاده حمل و نقل هوایی مسیر سریع آن است. به خوبی از این نکته آگاهی دارید که هنگام حمل و نقل زمینی ممکن است ترافیک های بسیار سنگینی ایجاد شده و در بسیاری مواقع امکانات محدود جاده‌ای وجود داشته باشد و این در صورتی است که حمل و نقل به صورت هوایی و با استفاده از هواپیما بدون هیچ گونه مانعی صورت گرفته و ترافیکی نیز در طول مسیر وجود نخواهد داشت.

ایمنی بالا: مورد دیگری که به عنوان ویژگی حمل و نقل هوایی به حساب می‌آید امنیت آن می باشد. همانطور که مطلع هستید هیچ چیزی در دنیا بدون عیب و نقص نیست و هواپیماها نیز ممکن است در کنار داشتن مزایای فراوان خود در برخی مواقع دچار نقص فنی شوند، اما لازم است این نکته را بیان کنیم که سیستم هوایی به عنوان یکی از ایمن ترین روش های حمل و نقل محسوب شده و می‌ توانند از مرسولات و محصولات مورد نظر شما به بهترین نحو ممکن محافظت کنند.

حمل و نقل هوایی داخلی راه آسمان آبی راهی مطمئن و سریع برای ارسال مرسولات شما

حمل و نقل داخلی راه آسمان آبی در تلاش است بهترین امکانات ممکن را در اختیار شما قرار دهد که در ادامه قصد داریم این امکانات و مزایا را برای شما عزیزان بیان کنیم.   راه اسمان آبی نمایندگی های متعددی در شهرهای مختلف ایران دارد و از این نظر به شما اطمینان می‌دهد امکانات در تمام شعب و شهرها به صورت کامل برای شما انجام می‌شود. شعب اصلی در شهرهای تهران، شیراز، بوشهر و بندرعباس و شعب نمایندگی در شهرهای اهواز، اصفهان، آبادان، کرمان، زاهدان، چابهار، مشهد، تبریز، یزد، ارومیه، سنندج، کرمانشاه و ایلام آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. یکی از نکات مهمی که می‌ توان از آن به عنوان نقطه قوت این شرکت نام برد ارسال مرسوله در زیر ۲۴ ساعت می باشد و به شما اطمینان می‌دهیم که بسته ی مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد خواهد رسید. در بسیاری از مواقع با توجه به در نظر گرفتن شرایط زمانی و ساعت پرواز ممکن است مرسوله پس از چند ساعت به دست گیرنده تحویل داده شود. شرکت حمل و نقل هوایی راه آسمان آبی با تمامی ایرلاین های داخل کشور قرارداد نمایندگی داشته و این اطمینان برای تمامی مراجعه کنندگان عزیز وجود دارد که هزینه در نظر گرفته شده برای ارسال محصول و حمل و نقل هوایی داخلی بسیار کمتر از سایر شرکت ‌های دیگر و فرودگاه های کشور می باشد.

راه های ارتباط با شرکت حمل و نقل هوایی راه آسمان آبی و ثبت سفارشات

راه های ارتباط با شرکت حمل و نقل راه آسمان آبی

شاید برای بسیاری از افراد این سوال ایجاد شده باشد که چگونه می ‌توانند با این شرکت برای جابجایی محصولات و یا همان حمل و نقل داخلی ارتباط برقرار کنند و در پاسخ باید بیان کنیم چندین روش متعدد وجود دارد که شما می توانید با توجه به در نظر گرفتن شرایط خود از هر طریقی که برای شما مقدور و راحت تر می باشد اقدام نمایید. به طور کلی چهارراه وجود دارد که می توانید از طریق آن با شرکت ارتباط برقرار کنید. در وهله اول این امکان برای شما فراهم است از طریق شماره تلفن شرکت و واتساپ تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید از طریق صفحه‌ی اصلی وبسایت شرکت سفارش گذاری را انجام دهید. اگر برای اولین بار از خدمات شرکت استفاده می‎کنید و کد اشتراکی ندارید لازم است در ابتدا ثبت نام کنید و با دریافت کد اشتراکی به داخل پنل خود وارد شوید. راه آسمان آبی برای سهولت هر چه بیشتر اپلیکیشن مخصوص خود را نیزتهیه کرده که با دانلود این برنامه می‌توانید به راحتی خدمات شرکت را در گوشی همراه خود داشته باشید. در آخرین مرحله می توانید به طور حضوری به شرکت راه آسمان آبی مراجعه کرده و درخواست خود را برای حمل و نقل هوایی داخلی مطرح بفرمایید.

نحوه‌ی دریافت سفارش، پردازش و ارسال مرسولات

شرکت حمل و نقل هوایی راه آسمان آبی در سراسر نقاط تهران پیک فعال و آماده دارد، که پس از ثبت سفارش از هر کدام از روش های بالا، پیک شرکت در سریع ترین زمان ممکن بسته‌ی شما را از درب منزل/ محل کار تحویل می‌گیرد. این افراد مورد اطمینان، مجرب و آموزش دیده هستند تا سفارش شما را بدون هیچ مشکل و دغدغه ای تحویل شرکت دهند. در نمایندگی های اصلی شرکت که در شهرهای شیراز، بندرعباس و بوشهر قرار دارند این روش ارسال نیز وجود دارد. و در نمایندگی های سایر شهرها با هماهنگی می توانید از این خدمات استفاده کنید.   پس از تحویل گرفتن بسته‌ی ارسالی شما پیک سریعاً به شرکت مراجعه کرده و جداسازی تمامی بسته ها برای شهرهای مختلف انجام شده و در کوتاهترین زمان ممکن با توجه به در نظر گرفتن ساعت پروازها به مقصد ارسال خواهد شد. لازم است بار دیگر بیان کنیم که شرکت راه آسمان آبی با تمامی ایرلاین ها از جمله ماهان، آسمان، ایران ایر و… همکاری داشته و می ‌تواند با مناسب ترین قیمت محصول مورد نظر شما را به گیرنده تحویل دهند.

تحویل موسولات به گیرنده

تحویل مرسولات به گیرنده

پس از ارسال موسولات، نمایندگی های ما در شهر مقصد بسته‌های شما را از فرودگاه تحویل می‌گیرند و پس از پردازش آماده‌ی ارسال به درب منزل/ محل کار گیرنده می‌شوند. همکاران ما در واحد تحویل مرسولات، بسته ها را به تفکیک نقاط شهر جداسازی کرده و تحویل پیک شرکت می‌دهند تا هر چه سریع تر بسته های شما به دستتان برسد. لازم به ذکر است در هر یک از مراحل می‌توانید با دفتر شرکت و بخش پشتیبانی تماس حاصل کنید و از مراحل ارسال بسته ی خود کسب اطلاع کنید.   ما در راه آسمان آبی همیشه سعی خواهیم داشت بهترین ها را برای شما مشتریان گرانقدر فراهم کنیم. امیدواریم خدمات شرکت راه آسمان آبی بتواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.