آدرس:

تهران، خیابان آزادی، انتهای خیابان اسکندری شمالی، شماره 144

تلفن تماس:

alternative-energy-energy.png

01

واردات انواع کالا به ایران و کانادا

واردات انواع کالا به ایران و کانادا

یکی از سرویس‌های جذاب مورد نیاز بازرگانان، شرکت‌های تولیدی و خدماتی و همچنین نهادهای عمومی و دولتی، تامین برخی از کالاها، قطعات صنعتی، محصولات و فرآورده های مختلف از منبع اصلی آن در خارج از کشور است. با وجود اینترنت و فضای مجازی اغلب شناسایی و مقایسه تامین‌کنندگان این قبیل کالاها توسط کارشناسان شرکت‌ها و سازمان ها صورت می‌گیرد، اما خرید، ثبت سفارش، حمل از کشور مبدا و رساندن آن به کشور مقصد در کنار آشنایی به مقررات ترخیص گمرکی یک دانش و مهارت خاص می‌طلبد.
واردات انواع کالا به ایران و کانادا

شرکت راه آسمان آبی با ارائه خدمات فوق در دفتر مرکزی تهران، و همچنین شعبه شرکت در تورنتو کانادا آمادگی دارد تا به عنوان یک شرکت لجستیک بین المللی این خدمات را به شرکت ها و سازمان ها ارائه نماید.  کارشناسان و متخصصین امور واردات و ترخیص کالا با احاطه به قوانین و مقررات گمرکی و همچنین در اختیار داشتن شبکه ای از شرکت های همکار در کشورهای مختلف از شروع فرآیند خرید تا تحویل کالا در مقصد همراه و در کنار مشتریان محترم خواهند بود. پس از انجام خرید کالا، کارشناسان حمل و نقل ما برای دریافت محموله از محل شرکت تامین‌کننده و یا در محل فرودگاه (بندر) کشور مبدا، شناسایی ایرلاین‌های معتبر و رزرو بار در آن ها مکاتبات لازم را انجام می دهند.

متخصصین امور گمرکی نیز ضمن راهنمایی برای انجام تشریفات اداری کشور مقصد از قبیل ثبت سفارش و استفاده از کارت بازرگانی، اقدامات لازم را برای ترخیص بار و تحویل آن به گیرنده انجام خواهند داد. معمولا بارهای وارداتی پس از تخلیه از هواپیما یا کشتی برای ارزیابی وارد انبار گمرک شده و قبض انبار مربوطه برای پیگیری‌های بعدی دراختیار گیرنده یا نماینده معرفی شده وی داده می‌شود. برخی از مشتریان یا شرکت‌های با سابقه بعد از دریافت قبض انبار ادامه فرآیند ترخیص را خود برعهده می گیرند، با این حال شرکت هایی هم هستند که ترجیح می دهند با معرفی نماینده متخصص، مابقی فعالیت های مرتبط به این کار را به وی واگذار نمایند.

به طور کلی کالاهای وارداتی از نظر مقررات گمرکی به سه دسته مجاز، محدود یا مشروط و ممنوع تقسیم بندی می شوند. کالاهای مجاز به کالاهایی گفته می شود که ورود آن ها براساس مقررات کشور مقصد مجاز است و پس از انجام تشریفات گمرکی و پرداخت هزینه و عوارض مرتبط ترخیص می گردند. کالاهای ممنوع به کالاهایی گفته می شود که ورود آن ها طبق مقررات کشور مقصد  ممنوع بوده و حسب مورد ممکن است این قبیل کالاها پس از ورود به مبدا یا کشور ثالث عودت و یا معدوم گردد. دسته سوم گروهی از کالاها هستند که ورد آنها طبق مقررات کشور مقصد تابع شرایط خاصی از نظر داشتن استاندارد، کیفیت، همسو بودن یا سیاست‌گذاری دولتی و مواردی از این قبیل است که پس از دریافت گواهی نامه یا تائیدیه های مرتبط و با پرداخت هزینه های و عوارض قانونی کالا ترخیص و در اختیار گیرنده قرار می‌گیرد. 

شرکت خدمات بار هوایی راه آسمان آبی، ارائه دهنده بهترین و حرفه این ترین راهکارها برای واردات کالا و انجام تشریفات گمرکی است، کار کردن با ما ضمن ایجاد ارزش برای شما، تجربه مناسبی برای تداوم همکاری ایجاد خواهد نمود. همه این خدمات ویژه در گمرک تورنتو- کانادا نیز به بازرگانان و شرکت های تولیدی و صنعتی ایرانی و غیر ایرانی در کانادا عرضه خواهد شد.